Διαφάνεια

Γάζα: Η Μαρτυρία Ενός Γιατρού που Δεν Μπορεί να Σιωπήσει

Η δρ. Νάντα Αμπού Αλρούμπ καταγράφει σκηνές γενοκτονίας στα νοσοκομεία της Γάζας — όπου 25 από 38 νοσοκομεία είναι εκτός λειτουργίας και 1.701 ιατροί σκοτώθηκαν.

Π
Ομάδα Πνοής Δημοκρατίας
· 5΄ ανάγνωση
Νοσοκομείο στη Γάζα μετά από βομβαρδισμό

Η δρ. Νάντα Αμπού Αλρούμπ, Αραβο-Αυστραλή γιατρός, βρέθηκε σε ανθρωπιστική αποστολή στη Γάζα κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης γενοκτονίας. Αυτό που κατέγραψε δεν μοιάζει με νοσοκομεία — μοιάζει με σφαγεία.

Οι Αριθμοί

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας της Γάζας: 25 από 38 νοσοκομεία εκτός λειτουργίας, 1.701 ιατροί σκοτωμένοι, 103 από 157 κέντρα πρωτοβάθμιας φροντίδας κατεστραμμένα. Το 55% των φαρμάκων και το 66% των αναλωσίμων έχουν εξαντληθεί.

«Δεν Έχουμε Τίποτα»

«Μόλις επιβιώνουμε και μόλις μπορούμε να βοηθήσουμε κάποιον», λέει η δρ. Αλρούμπ. «Δεν υπάρχει εξοπλισμός. Έχουν μείνει χωρίς ψαλίδια, χωρίς σαπούνι στα χειρουργεία, χωρίς γάντια — τίποτα».

Η τεκμηρίωση της ανθρώπινης ταλαιπωρίας δεν είναι προπαγάνδα — είναι καθήκον της δημοκρατίας.

Η μαρτυρία αυτή αφορά όλους όσους πιστεύουν στη διαφάνεια, στα ανθρώπινα δικαιώματα και στην υποχρέωση να μην κλείνουν τα μάτια μπροστά στην αλήθεια — όσο δύσκολη κι αν είναι.

#Γάζα#Παλαιστίνη#γενοκτονία#ανθρώπινα_δικαιώματα
Π
Ομάδα Πνοής Δημοκρατίας

Γράφουμε για την άμεση δημοκρατία, τη διαφάνεια και τη συμμετοχή των πολιτών. Ένα κίνημα που επαναφέρει την εξουσία στα χέρια του λαού.